Ефективність реклами у газетах та журналах

Ефективна реклама в газетах

Друкована преса являє собою ефективний рекламний канал з великою аудиторією: дослідження показують, що понад 70% українців постійно купують газети. Це на 9% більше, аніж регулярних користувачів інтернету (дані ІНАУ 5/2015), і вагомий аргумент для скептиків, які вважають, що преса – це минуле.

5 міфів про друковану пресу – презентація (pdf)

Друковані видання, навіть в епоху інформаційного буму, намагаються дотримуватися професійних стандартів: вивчати тему, перевіряти факти. Хоч і поступаючись інтернету в оперативності, преса виграє виваженістю позиції та якістю інформації.

Як наслідок, більше читачів довіряють саме друкованим газетам і журналам. А їх довіра та авторитет автоматично переносяться на рекламу, розміщену в цих друкованих виданнях.

Реклама, розміщена в газетах та журналах групи компаній “Експрес Медіа Груп”, ставала у пригоді 54,3% читачам.

Досвід показує, що подібна реклама сприяє збільшенню продажів на 25% та більше.

Активна реклама